BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 13, 2009

Graduations!!

In the name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful

Salam and gudday everyone...

Now is 9.53pm Malaysia time, I am in my room at Institut Pendidikan Guru Malaysia Kampus Temenggung Ibrahim..

Alhamdulillah...segala urusan di Adelaide da selamat...fuhhh...lega...tapi...semakin nak dekat graduation hari tu semakin perasaan saya takde pape je..haihh..

3 August 2009 - Tarikh memang sgt bermakna utk saya..penantian selama hampir 4 tahun..akhirnya..dapat juga saya bergelar graduan..however, time tu masih lagi takde mood nk bergraduasi..pagi2 tu pkul 10pagi saya and my mum and aisyah pegi uni utk amik jubah..graduation pukul 1.30pm..the reason y sy dah terpacul awal2 kat uni tu sbb nk ame gambar byk2 sampai lebam...tp..sayang betul..time tu...tak de lagi degree kat tgn..tp takpela...dah penat2 bergambar..kena masuk Bonython Hall sbb majlis dah start..time tu rasa bangga sgt..parading around the uni with the robe and mortar board on my head..tapi...perasaan excited tu terganggu dgn rasa lapar dan haus sgt..then bile ceremony start..saya rasa nk pengsan da...huhuhu..masa nama sy di panggil utk terima degree kat stage..rasa cam puas sgt..ape lg bile Degree saya dihulur kat tangan..bile turun stage je nampak my name on the degree with my majors...Ya Allah...rasa syukur dan terharu yg takleh nk describe..selama ni susah payah betahun2 akhirnya..dapat jgak sy sehelai kertas yang harganya bleh cecah puluh2 ribu..alhamdulillah..sy tak kisah kalau org tak appreciate kejayaan sy,tp sy bangga dgn diri saya..Thank you Allah!! Finally, I am graduated with Degree of Bachelor of Science in Mathematical Sciences and Physics..


1 comments:

emma marina said...

congratulations dear!!!!!

Dah duk Johor x cakap....