BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 2, 2009

Farewell Dinner

Assalammualaikum
Hello Everyone!
Now is 3.25 pm (Adelaide Time)
It is approximately 24hours left for my graduation day.
Heeeee....perasaan saya?
Sedikit excited tapi kalau di tanye pastinye saya jawab..
rasa biasa2 je..
"Oh come on Mazs!!you are going to graduate sooooonnnn!wake up!"

Okay,da nak grad..means that takde exam calculus,quantum,mechanics,algebra,tak de disgusting physics lab,no more assignments,tutorials!
I shud feel relieve...dulu saya selalu kata saya akan rasa sangat2 puas kalo dapat habiskan degree course ni..ALhaMduLillah...da abes pun..
saya pun selalu berangan yang saya nk jerit kepuasan kuat2 masa graduation day saya tu..
mungkin rasa excited tu akan sampai maximum bile tiba hari esok..
Saya tunggu hari esok ^^,

Since like I have finished my study here in Adelaide..It looks like I am no longer a Uni of Adelaide student anymore..
and..
besides I am going to leave all the subjects that I have taken throught out 3 and half years here..
I also have to leave all the memories..beautiful and sad with my friends that I used to know along the years.
31 July 2009 hari tu saya ada wat jamuan kecik2 untuk kawan2 yang akan saya tinggalkan kat Adelaide ni. Menu malam tu mak yang masak..hehe..saya cume wat desert je..masak rendang dengan sambal daging bersama nasi impit..saya wat apple pie dgn orange cupcake.


Ini orange cupcake with dark chocolate on the top

Ini orange cake (tak gune cup sbb cup da abes T__T)

Saya dapat beberapa jemputan farewell dinner from adik2 and kakak2 kat sini..terharu

Sebelum 31July ni..adik2 dari Orlando Avenue..Junior2 saya buat farewell dinner utk saya dan kawan2 yg len yang nk balik for good..
Menu diorg mmg mantap la..Western style..

Ni Hidangan mat salleh..Mexican Salad,Baked Potato,Mushroom soup, Grilled Chicken wings,mashed potato and ice cream pudding.

Hebatkan adik2 ni?diorang cakap diorg masak Western sbb nnt balik Mesia kitorg susah da nk mkn Western ni..hehe..true it is..
THANX BANYAK2 EYM,MUS,ASMAK,IZYAN,DAN TEHA.

Then, jemputan Farewell dinner seterusnya..yang ni diorang wat surprise..
yang ni daripada Kakak2 dan Adik2 dan juga kawan2 satu batch saya
Potong chocolate cake..

Gifts from diorang..nice watches guys!

THANX BANYAK2 KAT SEMUA YANG TERLIBAT..BYK SGT NAME NK TYPE..SORRY..

Seterusnya..
Jemputan Farewell Breakfast (haha) dari Ibu2 Muda Adelaide except for Kak Nik..ngeeee..

Thanx for the bracelet kakak2..luv it and luv you guys too!

Lastly, jemputan farewell dinner kat kedai Felfella..from ana sarah and miza..
Saya tiada dalam gambar kerana mengambil gambar

Makan mmg sampai lebam dengan 2 party pizza and charcoal chicken..huhu..

THANX TO ANA SARAH AND MIZA!


Ape2 pun..thanx byk2 kat semua orang kat Adelaide ni..
saya belajar erti hidup disini..
saya belajar erti kesusahan disini
saya belajar erti nilai persahabatan disini
saya belajar erti kasih sayang disini
saya belajar erti kematangan disini
saya belajar erti berdikari disini
saya belajar erti tolong menolong disini
dan yang paling penting..
saya belajar mengenal sebenar2 islam disini..

Terima kasih semua..
Inni Uhibbukum filah abadan abada..

Till we meet again ya!

See Ya When I See Ya..
Wassalam

1 comments:

Anonymous said...

bykknyeeeee makanannnnn..nyum2!!