BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 1, 2009

I am A Feeling Fighter!

(Was Written and Published on 1 April 2008)

Assalammualaikum...dear everyone...hows your day?
me?hm...sbb hati ni kosong..jd setiap perasaan tu tak tau la nak describe macam mane..i cant differentiate between happy,sad,guilty,love,madness or anything u can call 'feelings'..saya rasa macam takde soul je..huhu..my body je yg hidup..(macam hantu plak)



ok..back to the main point..hari ni..sy prgi kelas pukul 11am.kelas Quantum Mechanics.then after kelas..makan lasagna dgn housemates saya kat depan CATS.best lasagna tu..hehe..credit to Kak Anne..bleh bukak kedai selalu camni..hehe



after that,housemate sy nk blk umah...sy yg takde soul ni..undecided..taktau nk pegi mane..da suku jalan ikut diorg nk ke bus stop..saya tibe2 rasa kalau balik rumah..nnt sy akan lg teringat kat dia..so sy rasa nk buat sumting yg lain..saya pun pergi ke Torrens river..jalan2 kat situ sorg2..bestla..aman dan damai..tp yg tak best tgk bile ade kapel2 mat salleh ni do sumting unpleasant to my eyes (ala..korg faham2 la sendiri..wehehe).takpela..abaikan diorg..bagi itik2 makan lg best..duduk2 kat river torrens ni rasa jiwa aman sgt..but..tiba2 otak ni teringat la plak memori lama kat torrens ni..so drpd saya nangis lagi..saya yg tadi duduk dgn itik2 dan burung2,bangun dan jalan2 kat sepanjang sungai tu..dapat la release sket ketegangan otak ni..



Saya sebenarnya risau dgn study saya..saya tokleh nk control diri nk baiki semula emosi dan spirit saya.huhuhu..i'll try to fix it..insyaAllah...



mlm semalam..kawan sy bg lagu kat saya..best la lirik tu..dia cakap tu nak motivate balik diri saya yg dah hilang semangat ni..here is the song;





Melawan Kesepian
Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti
Air mata tertahan
Waktu untuk dijatuhkan
Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti
Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku...


Good song kan?for me la yg tgh kiciwa ni..huhu..anyway..credit to my lovely housemate..izzati for your support..and sape2 yg terlibat la..luv you all...i am trying to fight this feeling!

okehla everyone..need to go..
see ya when i see ya..
wassalam..

0 comments: