BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 1, 2009

excitement???

Was Published on:
July 28, 2009 at 7:31 am

Assalammualaikum and Gudday everyone!

Already 10.01pm here..28July2008..

1 week and 3days left for me to spend my time in Adelaide..Banyak benda lagi belom di explore kat Adelaide ni..

Nak cite ni..4 hari yang lepas..saya pegi berkayak kat Port Adelaide..the best thing during this activity is..you can see the dolphin closely..itu yang wat saya sangat2 excited!! Pukul 10.30pagi kitorg dah sampai ka Port Adelaide dan ready untuk berkayak. Hebat betul la kami ni sbb berkayak time winter. Angin time tu mmg..fulamak...sejukkkk nye..my mum pun da tak tahan kesejukan..tapi..sbb teruja sgt nk mendayung-dayung di muara sungai Adelaide ni sambil mencari dolphin..angin dan kesejukan tidak lansung saya hirau kan..(dang~!)

Sepanjang berkayak tu..I had so much funnn!! Lebih2 lagi dpt ber 'close-up' dgn dolphin and dpt jumpe dolphin kaler pink!! SubhanAllah..mmg seronok dan terjerit2 cam jakun bile nmpk dolphin dekat ngan kayak tu...dolphin pun terkejut dgr suara kitorg kot.



Today, tatau nak wat ape kat umah..boring jugaklah..then baru teringat nk kena pegi Uni untuk amek Guest Ticket for my graduation. So, alang2 dah sampai city tu..pegi la South Australian Museum yang kat seblah uni..walaupun dia sebelah uni and FREE..selama lebih kurang 4 thn disini, saya tak penah terasa pun nk gi tgk ape ade dlm tu. So tadi..pegi dgn my mum..most of the exhibitions berkaitan dgn Aboriginal kat Australia. Ok2 la untuk orang yang nk hilang kan bosan. At least..kalau jadi cikgu nnt ade gak modal nak share dgn anak2 murid ku..


About the Guest Ticket..saya ade 3 Guest Tickets.. satu utk my mum..yang satu lagi untuk Amirul Hakim..tp dia absentia..hihi..so org lain kena ganti tempat dia..ade 2 ticket kosong sekarg ni..ramai sgt nk ticket tu..tp saya masih lg takdecide nak ajak siapa..


And...sampai sekarang..masih tidak lagi rasa excited nk grad...huhuhu..ape nk jadila sy ni T_T



hmmm....ok la everyone..nnt la sy update lg cerita2 boring saya menghabiskn sisa2 masa di Adelaide..


Ok guys,


See Ya When I See Ya






0 comments: