BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 7, 2010

menyepi dan kembali...

dear All..
Assalammualaikum...

Ape kaba korang2?saya kat sini sihat je...cume ade hormon2 malas sket sbb br lepas naik dari cuti akhir tahun aritu...rasenye lom lmbt lg nk ucap HAPPY NEW YEAR 2010 kat semua...tanam azam molek2..insyaAllah semoga 2010 memberikan 1000 makna dalam hidup korang..

Sem baru kat IPTI dah mula 4hb aritu...sem ni saya takla busy cam sem lepas sampai nk update blog pun tak sempat...sem ni lebih tertumpu pada microteaching and macroteaching...insyaAllah jika dipanjangkan umur, 1hb Feb ni sy dah start praktikal kat Maktab Sultan Abu Bakar aka EC..ingatka mengajar nie senang je..tapi sebenarnye tidak..susah.....nk start kelas pun kena ade skill kalo tak awal2 lagi student dah refuse nk dengar ape kita nak ajar...huhu..semoga saya dan kawan2 yang len dipermudahkan masa praktikal nt and cepat2 posting...ameen

Since dah masuk 2010 nie...sy berazam dengan diri sendiri untuk :
  • berusaha sedaya upaya untuk jadi cikgu yang dapat mendidik students2 saya dengan cemerlang..
  • jaga hubungan baik saya dengan Allah,keluarga dan kwn2
  • tingkatkan ekonomi diri sendiri and nak kawen...ngee
Semoga Allah permudahkan urusan saya dan korang sume pada tahun ini..insyaAllah
Last but not least,
saya nk dedicate lagu kat bwh(by Radja) ni for someone special in my life...Amirul Hakim Mokhtar

Cinta adalah anugerah yang Kuasa
Sang bila terasa betapa indahnya
Sungguh lemah diriku
Tak berarti hidupku
Bila tak ada dirimu

Andai ku bisa akan ku balas
Semua yg pernah engkau berikan
Terima kasih dariku
Atas ketulusanmu
Menyayangi diriku

Aku ada karena kau pun ada
Dengan cinta
Kau buat diriku hidup selamanya

Aku ada karena kau pun ada
Dengan cinta
Kau buat diriku hidup selamanya

Andai ku bisa akan ku balas
Semua yang pernah engkau berikan
Terima kasih dariku
Atas ketulusanmu
Menyayangi diriku

ok guys
SEE YA WHEN I SEE YA
wassalam...
peace (^^)V

1 comments:

Anonymous said...

untungnye jd amirul hakim